Jak wysłać wiadomość za pośrednictwem e-doręczeń

e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik tradycyjnych przesyłek listowych za potwierdzeniem odbioru.Dzięki skrzynce do e-Doręczeń możesz  wysyłać i odbierać korespondencję od urzędów w Polsce

Wejdź na stronę edoreczenia.gov.pl.

Wybierz sposób logowania. Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do wszystkich swoich skrzynek

    Wybierz skrzynkę, z której chcesz wysłać korespondencję . Uzyskasz dostęp do otrzymanych wiadomość oraz możliwość utworzenia wiadomości do wysłania.

    Wybierz napisz wiadomość

    Masz możliwość wyboru adresata z listy, wskazania tematu pisma, wpisania treści pisma lub też załączenia pisma z załącznika.

    Jeśli Twoje pismo jest odpowiedzią na otrzymane – możesz powołać się również na numer sprawy.

    Chcąc wysłać pismo np. Do Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wielkopolskim wyszukujemy adres do doręczeń:

    I wybieramy adresata

    Uzupełniamy wiadomość

    I wysłany do Urzędu Skarbowego

    Wiadomość następnie pojawi się w pliku wiadomości wysłane

    Po wejściu w wiadomość otrzymamy pełne informacje na jej temat, właśnie z możliwością wydruku